Fotografia de Manel Mudarra

El proper diumenge 1 de març arriba la segona data del Campionat de Catalunya S17 Femení després que a principis d'any s'estrenés aquesta competició en què els equips estan formats íntegrament per noies nascudes entre el 2009 i el 2012.

Aquesta segona parada del circuit es durà a terme al camp barceloní de la Foixarda, i per inscriure als conjunts cal enviar un mail a competicio@rugby.cat abans del proper dimarts 24 de febrer. Aquest format, que dona minuts de joc de qualitat a les noies en una edat de transició entre les categories i el sènior, tindrà tres dates més després d'aquesta: el 22 de març, el 12 d'abril i el 19 d'abril.

En la primera jornada, que es va celebrar al Baldiri Aleu de Sant Boi de Llobregat el 3 de gener, hi van participar cinc equips; el Fénix, el Sant Cugat, un combinat entre el Sant Boi, el Vilfranca i el Químic, el Cornecruc i l'INEF Lleida, resultant el conjunt aragonès el vencedor de la jornada inaugural d'aquest Campionat S17.

Cal recorar que els partits es juguen amb equips de 10 jugadores per tal de fomentar la participació i els minuts de joc, i la classificació final es compta de la següent manera: el millor de cada jornada rebrà 1 punt, el segon 2, el tercer 3... i així successivament. L'equip amb menys punts al final de les cinc jornades serà el campió. Els equips que no participin en una jornada rebran els mateixos punts que l’últim classificat més 2 punts de penalització.

Consulta les Bases del Campionat de Catalunya S17 Femení.