Fotografia de Jaume Andreu

Les dues principals lligues sènior de Catalunya han posat aquest cap de setmana el punt i final a la fase regular de la temporada.

Amb la celebració de la desena jornada de la Divisió d'Honor Catalana Masculina i Femenina afrontem ara un cap de setmana de descans per, als dos següents, viure les semifinals i la final de les dues lligues.

A la competició masculina, els resultats de la darrera jornada han suposat un canvi en els emparellaments de semifinals, doncs la victòria del Sitges a Tarragona per un sol punt (26 a 27) i la derrota del Químic a casa davant el Gòtics (17 a 19) han propiciat que els sitgetans prenguessin la tercera plaça al Químic.

Així, les semifinals de la DHC Masculina del cap de setmana del 5 i 6 d'abril seran entre el Gòtics (primer) i el Químic (quart) a la Foixarda i la Santboiana "C" (segon) i el Sitges (tercer) al Baldiri Aleu.

Pel que fa a la DHC Femenina, la posició dels equips no ha canviat amb els resultats del cap de setmana, doncs tot i que el Cornecruc va perdre a Andorra 12 a 3, el VPC no va sumar el bonus ofensiu per empatar amb el Cornecruc i per tant es mantenia a la quarta posició.

Així, les semifinals consistiran en un duel entre el BUC (líder de la lliga) i el VPC Andorra a la Foixarda, i l'Ingennus Saragossa (segon) i el Cornecruc enfrontant-se al David Cañada de Saragossa, amdós duels celebrats també el 5 o 6 d'abril.